Als je wilt gaan golfen heb je minimaal baanpermissie nodig en een handicap van 54. Dat betekent dat je op iedere hole 3 slagen meer mag maken dan de par van de hole.

Hoe behaal ik mijn handicap 54?

Wil je dit goed onder de knie krijgen dan heb je minstens 10 uur les nodig. Daarnaast zal je ook een theorie examen moeten doen over de regels die er zijn voor 't spel en in de baan. Daarna behaal je je handicap 54 door een ronde van 9 holes te spelen en te voldoen aan de handicap 54 eis. Wij maken een afspraak dat je rond je 9e les theorie examen kan doen. De lessen kun je inplannen via mijn online agenda op mijn site: www.josvandenhurk.nl  Voor de eerste lessen hebben wij de mogelijkheid dat je gebruik kunt maken van onze clubs. Als je na de 10e les zelfstandig de baan in gaat heb je je eigen materiaal nodig.

Heb je nog vragen over de lessen of over de kosten kun je altijd contact opnemen met:

Jos van den hurk 0620764605

Golfbaan De Schoot 0413-473011