probeer_golf Welcome to the club  - Golfclub de Schoot

Vergeet dure lidmaatschappen en oude mannen in rode broeken want wie denkt dat golf een elitesport is, heeft het mis! Golf is jong, fris en uitdagend. Of je nu het maximale uit jezelf wil halen, gezellig wil bijkletsen met vrienden óf wil ontspannen midden in de natuur: golf is écht iets voor jou. Ontdek het zelf. Je bent #welcometotheclub.

EEN GRATIS KENNISMAKINGSLES

Dé ideale manier om golf te ontdekken. Het allerleukst samen met vrienden, familie of collega’s. Kennismaken met de golfsport kan bij golfclub de Schoot. Onze golfprofessional Jos van der Hurk leert je de eerste beginselen. Schrijf je in voor een van de proeflessen via info@ golfclubdeschoot.nl

Zaterdag 21 oktober, 4 november of 9 december.  We verwachten je om 16.00 uur op de golfbaan.

6 LESSEN VOOR 99,-

Met 6 lessen voor 99,- euro ervaar je de perfecte start als beginnende golfer.